úterý 26. srpna 2014

Any|Wishlist

Ahojky! Takže na první članek nás napadlo téma 'Wishlist', tak tady je ten můj

1. Penny Board

Hrozně moc se mi Penny Board líbí, i když jsem teda přemýšlela i nad Long Boardem, ale kdybych jsi ho chtěla vzít třeba na dovolenou, tak by to byl asi problem :D, takže proto Penny:) (nejvíc se mi líbí tenhle)

2. Polaroid Fujifilm

Strašně známý foťáček a taky strašně boží! (Nejvíc by se mi líbil tehle)

3. VOSS

Bohužel se tohle pití u nás neprodává, nejspíš jedině přes internet :( ale je to prostě strašně boží a určo,kdybych to někde viděla, kupuju! 

4.Chanel obal 

Protože Chanel zbožňuju, tak bych pro takový obal vraždila! :DD 

5. Eos

Klasika. Prostě teď docela populární balzám. Dá se teď už sehnat vpodstatě všude (včetně eshopů), ale nejsem schopná si ho koupit.


6. Triangl Swimwear

Podle mě nejdokonalejší plavky (y). (Nejlepe tyhle) 


7. Matcha Tea

 Nejlepší zelenej čaj. Dá se sehnat buď v nějaký čajovně nebo v ruzných fitcentrech. ☟víc info 

Vypadá po přípravě nějak takhle,měla jsem ho a je to fakt dobrý (y)! 

  
Tak tohle by byl můj Wishlist.
|Any|☺









1 komentář:

  1. Kdybys chtěla, třeba si domluvíš spolupráci s http://zefstyle.cz a dostaneš "penny" skejt zdarma nebo ve slevě :)

    OdpovědětVymazat